Her kan du læse mere om alle funktionerne, vi skal bruge frivillige til i forbindelse med Copenhagen Open 2020.
[expand title=”Indvejning ” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som hjælper ved indvejning er den primære opgave at noterer kæmpernes vægt. Der skal bruges indvejer til torsdag og fredag, dette både til mænd og kvinder. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Opstilling af indskrivnings borde og vægte til både mænd og kvinder.
- Bekræfte at den tilmeldte person er den som indvejes.
[/expand]
[expand title=” Tidtager” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som tidstager hjælpe man ved tidstagerbordene og er med til at sørge for at turneringen afvikles. Som tidstager sidder i 2 sammen ved hvert tidstager bord. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Registrere tidstagning under kampene.
- Registrere pointgivning under kampene.
- Link til tidstager skriv.
[/expand]
[expand title=”Foto og film” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som hjælper til foto og film, er man med til at dokumenterer stævnet i billeder og film til Facebook. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Som fotograf er fokus at fange stemningsbilleder af kampe, kæmpere, træner, tilskuer og hallens atmosfære.
- Som filmfotograf er fokus at fange gode filmklip af kampe og tilskuer samt hallens atmosfære.
[/expand]
[expand title=”Kameramand – livestream” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som kameramand hjælper man med at bemande de kameraer der livestreamer kampene ud på nettet. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Der er ikke nogen krav om at man har prøvet det før.
- Man skal være min 15år.
[/expand]
[expand title=” Opsyn og service” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som hjælper i hallen skal man sørge for at hallen fremstår pæn under hele stævnet. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Kontrol at toiletter evt. tilkald rengøring.
- Tømme skraldespande i hallen.
- Små rengørings opgaver, hvis det er spildt vand eller mad.
[/expand]
[expand title=” Billet og adgangskontrol” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som hjælper er man den første vores gæster møder, her søger man for at der bliver betalt for indgang til stævnet. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Adgangskontrol.
- Salg af billetter og armbånd.
- Som hjælper i adgangskontrollen skal man være +18år.
[/expand]
[expand title=” Medaljeceremoni” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som hjælper ved medaljeceremonien sørger man for at medaljerne bliver overrakt. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Udlevering af medaljer.
- Som hjælper er man med på fællesbillet fra præmieskamlen.
[/expand]
[expand title=” Kiosk og info” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som hjælper i kiosk og info boden, hjælper man med til at sælge kage og sodavand, der udover hjælper man også med til at servere frokost i hallen. Kiosken bliver også brugt som info bod, så hvis vores gæster har spørgsmål om andet en judo, prøver vi at besvare og hjælpe. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Service og info bod.
- Lave kaffe til salg.
- Salg af vand, sodavand, slik, kaffe og kage.
- Hjælper ved udlevering af frokost i hallen.
[/expand]
[expand title=” Køkken og rengøring” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som hjælper i køkkenet er man med til at sikre, at alle for en god oplevelse ved alle bespisninger i hyggelig atmosfære. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Madlavning og servering af morgenmad, frokost og aftensmad.
- Opvask og oprydning efter måltiderne.
- Oprydning og rengøring af bespisningsområde.
- Opstilling og rengøring i klubben efter stævnet ”mandag”
[/expand]
[expand title=” Kørsel” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som kørsels hjælper, er størstendelen forefaldende kørsel, som kan bestå af. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Kørsel til og fra lufthavnen.
- Kørsel mellem klubben og prismen.
[/expand]
[expand title=” Køkken og rengøring” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]Vagt.
Nattevagt i Prismen. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Sørge for at alle dører er låst og lukket.
- Sørge for at nødudgange ikke er spæret.
- Som nattevagt ovenatter man i prismen.
[/expand]
[expand title=” Samarit” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som samaritter skal man stå klar til at hjælpe kæmperene hvis der skulle gå noget galt. Som samaritter skal man være uddannet. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Stoppe og lappe små skader.
- Vurderes om der skal tilkaldes hjælp ved større skader.
[/expand]
[expand title=” Opsætning og nedtagning af stævneudstyr i prismen” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
Som hjælper er man med til at sætte hele stævnet op i prismen. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Opsætning af borde og stole.
- Opsætning af flag og banner.
- Opsætning af skilte.
- Opsætning af skærme.
- Opsætning og markering af soveområder.
[/expand]
[expand title=” Modtagelse i lufthavnen” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]
I lufthavnen skal der være en guide til at modtage vores gæster med et stort smil. se opgavelisten https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/
Ansvarsområder
- Modtage og guide.
- Vise vej til shuttle bus.
- Gøre vores gæster trygge ved ankomsten til københavn.
[/expand]