Her kan du læse mere om alle funktionerne, vi skal bruge frivillige til i forbindelse med Copenhagen Open 2020.

[expand title=”Indvejning ” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

 Som hjælper ved indvejning er den primære opgave at noterer kæmpernes vægt. Der skal bruges indvejer til torsdag og fredag, dette både til mænd og kvinder. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/ 

Ansvarsområder

  • Opstilling af indskrivnings borde og vægte til både mænd og kvinder.
  • Bekræfte at den tilmeldte person er den som indvejes. 

[/expand]

[expand title=” Tidtager” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som tidstager hjælpe man ved tidstagerbordene og er med til at sørge for at turneringen afvikles. Som tidstager sidder i 2 sammen ved hvert tidstager bord. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Registrere tidstagning under kampene.
  • Registrere pointgivning under kampene. 
  • Link til tidstager skriv.

[/expand]

[expand title=”Foto og film” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som hjælper til foto og film, er man med til at dokumenterer stævnet i billeder og film til Facebook. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Som fotograf er fokus at fange stemningsbilleder af kampe, kæmpere, træner, tilskuer og hallens atmosfære.
  • Som filmfotograf er fokus at fange gode filmklip af kampe og tilskuer samt hallens atmosfære. 

[/expand]

[expand title=”Kameramand – livestream” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som kameramand hjælper man med at bemande de kameraer der livestreamer kampene ud på nettet. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Der er ikke nogen krav om at man har prøvet det før.
  • Man skal være min 15år. 

[/expand]

[expand title=” Opsyn og service” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som hjælper i hallen skal man sørge for at hallen fremstår pæn under hele stævnet. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Kontrol at toiletter evt. tilkald rengøring.
  • Tømme skraldespande i hallen. 
  • Små rengørings opgaver, hvis det er spildt vand eller mad.

[/expand]

[expand title=” Billet og adgangskontrol” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som hjælper er man den første vores gæster møder, her søger man for at der bliver betalt for indgang til stævnet.  se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Adgangskontrol.
  • Salg af billetter og armbånd. 
  • Som hjælper i adgangskontrollen skal man være +18år.  

[/expand]

[expand title=” Medaljeceremoni” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som hjælper ved medaljeceremonien sørger man for at medaljerne bliver overrakt. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Udlevering af medaljer.
  • Som hjælper er man med på fællesbillet fra præmieskamlen. 

[/expand]

[expand title=” Kiosk og info” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som hjælper i kiosk og info boden, hjælper man med til at sælge kage og sodavand, der udover hjælper man også med til at servere frokost i hallen. Kiosken bliver også brugt som info bod, så hvis vores gæster har spørgsmål om andet en judo, prøver vi at besvare og hjælpe. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Service og info bod.
  • Lave kaffe til salg.
  • Salg af vand, sodavand, slik, kaffe og kage. 
  • Hjælper ved udlevering af frokost i hallen.

[/expand]

[expand title=” Køkken og rengøring” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som hjælper i køkkenet er man med til at sikre, at alle for en god oplevelse ved alle bespisninger i hyggelig atmosfære. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Madlavning og servering af morgenmad, frokost og aftensmad.
  • Opvask og oprydning efter måltiderne. 
  • Oprydning og rengøring af bespisningsområde.
  • Opstilling og rengøring i klubben efter stævnet ”mandag”

[/expand]

[expand title=” Kørsel” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som kørsels hjælper, er størstendelen forefaldende kørsel, som kan bestå af. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Kørsel til og fra lufthavnen.
  • Kørsel mellem klubben og prismen.  

[/expand]

[expand title=” Køkken og rengøring” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]Vagt.

Nattevagt i Prismen. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Sørge for at alle dører er låst og lukket.
  • Sørge for at nødudgange ikke er spæret. 
  • Som nattevagt ovenatter man i prismen.

[/expand]

[expand title=” Samarit” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som samaritter skal man stå klar til at hjælpe kæmperene hvis der skulle gå noget galt. Som samaritter skal man være uddannet. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Stoppe og lappe små skader.
  • Vurderes om der skal tilkaldes hjælp ved større skader. 

[/expand]

[expand title=” Opsætning og nedtagning af stævneudstyr i prismen” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

Som hjælper er man med til at sætte hele stævnet op i prismen. se opgaveliste https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Opsætning af borde og stole.
  • Opsætning af flag og banner.
  • Opsætning af skilte.
  • Opsætning af skærme. 
  • Opsætning og markering af soveområder.

[/expand]

[expand title=” Modtagelse i lufthavnen” elwraptag=”div” elwrapclass=”foldud”]

I lufthavnen skal der være en guide til at modtage vores gæster med et stort smil. se opgavelisten https://www.judofrivillig.dk/opgaveliste/

Ansvarsområder

  • Modtage og guide.
  • Vise vej til shuttle bus.
  • Gøre vores gæster trygge ved ankomsten til københavn.

[/expand]